Zamówienie uszkodzone w czasie transportu (np. rozbite opakowania szklane) jest zazwyczaj zwracane do Apteki Internetowej Cefarm24.pl zanim zostanie doręczone Klientowi. W tej sytuacji Apteka Internetowa Cefarm24.pl na nowo kompletuje zamówienie i ponownie wysyła paczkę.
Jeśli jednak uszkodzone zamówienie dotrze do Klienta:
1. klient powinien odmówić przyjęcia takiej paczki, co spowoduje zwrot do nadawcy oraz poinformować o zaistniałej sytuacji Dział Obsługi Klienta naszej apteki.
2. spisać z kurierem protokół uszkodzenia paczki i oryginał przesłać do naszej apteki. Dodatkowo konieczne jest załączenie pisma o zrzeczeniu się roszczeń do firmy DPD, co spowoduje, że reklamacja będzie zgłoszona przez naszą aptekę. Jeżeli Klient jest jeszcze zainteresowany otrzymaniem produktów ponownie skompletujemy i wyślemy zamówienie. Jeżeli jednak Klient chce zrezygnować z zakupu, dział księgowości naszej apteki zwróci mu pieniądze.